دستگیره هوشمند اتاق ‌خواب، یکی از ابزارهایی است که هر روز با آن سر کار داریم. تاکنون انواع مختلفی از آن‌ها تولید و روانه بازار شده است. رنگ‌بندی و جنس متنوعی دارند و مشتریان عزیز می‌توانند دستگیره‌ای را متناسب با درب اتاق خود انتخاب کنند. ولی اگر به دنبال دستگیره اتاق خواب قوی، هوشمند و با دوام هستید، حتماً مقاله پیش‌رو را مطالعه کنید و یا با شماره تلفن‌های درج شد در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

همان‌طور که می‌دانید، دستگیره بر روی تمامی درب‌ها نصب شده است و هیچ دربی را مشاهده نمی‌کنید که فاقد دستگیره باشد. بدون شک نصب این دستگیره‌ها دلیل و اهداف متعددی را دارند. قطعاً و یقیناً یکی از اهداف نصب این دستگیره‌ها برقراری امنیت، آرامش و راحتی می‌باشد. بنابراین انتخاب و نصب یک دستگیره با کیفیت با ویژگی و مزایای خوب اهمیت  دوچندانی برای مشتریان دارد. اما از آن‌جایی که امروزه شاهد طراحی، ساخت و عرضه دستگیره‌های متعددی در بازار هستیم، مشتریان دستگیره اتاق ‌خواب را بیش از گذشته با شک، تردید و سردرگمی روبرو کرده است و اگر مشتریان عزیز اطلاعات کافی و وقت کافی برای انتخاب یک دستگیره خوب نداشته باشند، قطعاً انتخاب خوبی هم نخواهند داشت.

دستگیره اتاق ‌خواب

بهترین مدل های مناسب دستگیره اتاق خواب هوشمند

در حوزه دستگیره‌های هوشمند برای اتاق خواب، تعداد زیادی گزینه موجود است که هرکدام ویژگی‌ها و امکانات منحصر به فردی دارند. انتخاب بهترین مدل بستگی به نیازها و ترجیحات شما دارد. در ادامه، چندین مدل محبوب دستگیره هوشمند را بررسی می‌کنیم:

  1. دستگیره اتاق خواب روک h110: این دستگیره اتاق خواب با توجه به ظرافت و مقاومت خوبی که دارد مورد پسند بسیاری از افراد قرار گرفته است. قفل روک h110 با داشتن دسترسی فول و وجود حریم خصوصی (قفل کردن درب از داخل) محبوبیت زیادی دارد.
  2. دستگیره هوشمند اتاق خواب روک h220: قفل هوشمند h220 قفل بسیار قوی و در عین حال دارای طراحی شکیلی می باشد که مجهز به دسترسی رمز، کارت و اثر انگشت می باشد. وجود قفل حریم خصوصی و قفل کودک این دستگیره اتاق خواب را به قفلی پرفروش تبدیل کرده است.
  3. قفل هوشمند اتاق خواب یال code handle: دستگیره اتاق خواب code handle  از برند یال بسیار سبک و راحت می باشد. ظاهر آن مشابه دستگیره های عادی است با این تفاوت که شما قابلیت باز کردن درب را با داشتن رمز عبور خواهید داشت.

برای خرید این مدل دستگیره هوشمند اتاق خواب از محصولات زیر دیدن کنید تا با ویژگی های بیشتر هر یک آشنا شوید:

اهمیت انتخاب دستگیره هوشمند اتاق ‌خواب

شک نکنید هنوز بیشتر مشتریان وقت کافی را برای انتخاب دستگیره اتاق خواب نمی‌گذارند. احتمالاً بر این باور هستند که در انتخاب یک دستگیره به‌ دقت، اطلاعات و نگرش کافی نیاز نیست و همین روند باعث انتخاب یک دستگیره با کیفیت پایین، قیمت بالا و امنیت پایین از سوی مشتریان می‌شود. در حالی که انتخاب دستگیره به اندازه درب خانه مهم و حائز اهمیت است. چرا که دستگیره درب یکی از ابزارهایی است که در هر رفت ‌و آمدی با آن سرکار داریم که قطعاً اگر کیفیت خوب، رنگ ثابت و از جنس خوبی تشکیل نشده باشد، نه‌تنها عمری کوتاه ‌مدت خواهد داشت، بلکه هزینه‌های اضافی را برای شما به وجود می‌آورد.

بنابراین ما به شما مشتریان عزیز پیشنهاد می‌کنیم برای جلوگیری از دوباره‌ کاری و هزینه اضافی دستگیره‌هایی را انتخاب کنید که در کنار زیبایی حتماً امنیت، آرامش و راحتی شما را تضمین کند. به همین منظور توصیه می‌شود دستگیره هوشمند که برای تضمین امنیت، آرامش و راحتی شما طراحی و ساخته شده است را انتخاب کنید و برای بلندمدت در کنار هم و بدون هیچ مزاحمتی با امنیت و آرامش زندگی کنید.

دستگیره هوشمند اتاق ‌خواب در کارن

دستگیره دیجیتالی اتاق خواب

امروزه دستگیره‌های دیجیتالی متعددی در بازار مشاهده می‌شود که به هیچ‌وجه با دستگیره‌های معمولی قابل مقایسه نیستند. چرا که قفل دیجیتال فقط و فقط برای تضمین امنیت، آرامش و راحتی مشتریان و همچنین جلوگیری از هزینه‌های اضافی طراحی و ساخته شده‌اند. دستگیره‌های معمولی نه‌تنها تضمین کننده امنیت و آرامش نیستند، بلکه هزینه اضافی برای مشتریان هم در بر خواهند داشت. شک نکنید همین چرخه منجر به مقبولیت دستگیره دیجیتالی در میان مردم شده است. بنابراین می‌توان اذعان کرد که علت گرایش مشتریان عزیز به انتخاب دستگیره دیجیتالی دو مؤلفه امنیت و آرامش بوده است. از این‌رو در ادامه بیشتر به دستگیره هوشمند اتاق ‌خواب از نوع دیجیتالی خواهیم پرداخت تا مشتریان عزیز بهترین و شایسته‌ترین انتخاب را داشته باشند.

دستگیره اتاق خواب از نوع دیجیتالی به سه دسته کلی کارتی، رمزی و اثر انگشتی طبقه‌بندی می‌شود. کشورهای مختلفی مانند کره جنوبی، سوئد، ایتالیا، اسپانیا، چین و چند کشور دیگر آن‌ها را تولید می‌کنند و تاکنون برندهای متعددی مثل (سامسونگ، گیت من، یال، روک، اورنت، اچ گنگ، اچ بی اس و…) را روانه بازار کرده‌اند. هر چند همه‌ی آن‌ها به‌منظور تضمین امنیت، آرامش و راحتی طراحی و ساخته شده‌اند، اما تنها برخی از آن‌ها (سامسونگ، روک، یال و گیت من) به‌صورت صد در صدی امنیت، آرامش و راحتی مشتریان را تضمین می‌کنند. چرا که آپشن‌های منحصر به‌فردی در آن‌ها تعبیه شده است و از کیفیت بالایی برخوردار هستند. روش‌های دسترسی به آن‌ها آسان، راحت، سریع و همراه با امنیت بسیار بالا می‌باشد و مهم‌تر از همه مزایای ویژه‌ای را برای مشتریان به ارمغان آورده‌اند.

دستگیره دیجیتال

مهم‌ترین مزایای دستگیره هوشمند اتاق ‌خواب

  • دستگیره هوشمند اتاق ‌خواب (روک، سامسونگ، یال و گیت من) مجهز به قفل کودک هستند که مانع از خروج کودکان شما از اتاق و یا خانه می‌شوند.
  • اکثراً مجهز به سیستم قفل اتوماتیک هستند و به‌صورت خودکار درب شما را قفل می‌کنند و مانع ورود افراد بدون مجوز (رمز، کارت و اثر انگشت) به داخل اتاق می‌شوند.
  • همه آن‌ها مجهز به سیستم آلارم هشدار می‌باشند و در مواقع اضطراری (سرقت، ضربه به قفل، آتش‌سوزی و وارد کردن شوک) به مدت یک دقیقه فعال می‌شود.
  • مجهز به شب‌ بند هستند و هنگام فعال‌سازی آن از داخل اتاق، هیچ فردی حتی دارندگان کارت، رمز و اثر انگشت نمی‌توانند وارد اتاق‌خواب شما شوند.

بنابراین اگر قصد خرید دستگیره هوشمند اتاق ‌خواب را دارید، حتماً دستگیره‌ی دیجیتالی را انتخاب نمایید که نه تنها مطابق با نیازهای شخصی شما طراحی و ساخته شده است، بلکه مزایای اشاره شده مذکور را دارد. البته توصیه می‌شود حتماً مؤلفه‌های ذیل را هم در نظر داشته باشید:

  • کشور و برند سازنده آن معتبر و شناخته شده باشد.
  • از کیفیت خوب آن اطمینان پیدا کنید و از قیمت مناسبی برخوردار باشد.
  • شرکت ارائه دهنده آن به مشتریان مشاوره رایگان، گارانتی واقعی و خدمات پس از فروش ارائه دهد.

برای این کار می‌توانید به سراغ شرکت کارن بروید که تنها و تنها قفل دیجیتال با کیفیت و به‌صورت اورجینال و با قیمت مناسب وارد و عرضه کرده است و همچنین مشاوره رایگان، گارانتی، پشتیبانی فنی، نصاب و خدمات پس از فروش در اختیار مشتریان خود قرار می‌دهد.

دستگیره اتاق ‌

برای کسب اطلاعات بیشتر در خصوص قیمت و انواع مدل‌های دستگیره هوشمند اتاق ‌خواب می‌توانید از محصولات شرکت ما بازدید داشته باشید و یا با شماره تلفن‌های درج شده در وب‌سایت تماس حاصل فرمایید.

جهت مشاهده قفل‌های دیجیتالی جدید پیج اینستاگرام ما را دنبال کنید.

2/5 - (1 امتیاز)