یکی از اهداف مهم ساخت خانه و کاشانه، برقراری امنیت بود. اما هنوز این امنیت به‌صورت صدرصدی برقرار نیست. در این مقاله هدف ما واکاوی افزایش امنیت قفل درب ورودی است. چرا که امروزه به‌عنوان یکی از مهم‌ترین مؤلفه‌های برقراری امنیت و آرامش جامعه محسوب می‌گردد. بنابراین بهتر است قفلی را انتخاب کرد که در برابر حوادث امنیتی مقاوم‌تر باشد. چرا که با امکانات امنیتی درب می‌توانید با خیالی آسوده‌تر از امنیت خانه و اعضای خانواده خود لذت ببرید. توجه داشته باشید که گاهی استفاده از قفل دیجیتال و سرمایه‌گذاری روی آن بسیار به‌صرفه‌تر از تکنولوژی‌های قدیمی و مکانیکی می‌باشد و ضمن راحتی کار باعث افزایش امنیت خانه نیز می‌گردد. بنابراین با اطلاع کامل جهت خرید قفل درب ورودی مورد نظر خود اقدام نمایید.

عناصر امنیتی جهت تقویت قفل

بدون شک درب ورودی ساختمان اصلی‌ترین نقطه برای نفوذ سارقین است. از این‌رو ایمن‌سازی و تقویت قفل آپارتمان و محل کار خود با استفاده از روش‌های مختلف یکی از ضروری‌ترین کارها به شمار می‌رود. اما می‌توان با سرمایه‌گذاری و تقویت قفل درب ، مانع از ورود سارقین و افراد مزاحم شد. عناصر مختلف امنیتی جهت تقویت قفل درب ورودی وجود دارد که در ادامه آن‌ها را بیان خواهیم کرد.

با وجود اطمینان از کیفیت بالای قفل، همواره به عناصر دیگر امنیتی جهت افزایش امنیت درب نیاز است. علاوه بر چک نمودن اتصالات درب به چارچوب، کیفیت درب، عملکرد صحیح قفل درب و … باید از دستگاه‌های امنیتی جانبی نیز استفاده نمود. در ادامه به برخی از محصولات امنیتی جهت تقویت امنیت قفل اشاره می‌شود.

– تقویت قفل درب ورودی با Door Bar

Door Bar

این محصولات با پیچ ها و مهره‌های تقویت شده جهت افزایش امنیت درب‌ها و مدل‌های مختلف قفل مورد استفاده قرار می‌گیرند. Door Bar با قرار گرفتن در امتداد درب باعث افزایش مقاومت درب در برابر نیروهای غیرمجاز برای شکستن می‌شود.

– تقویت قفل درب ورودی با زنجیر درب

زنجیر درب

زنجیر درب از اموال خانه و اعضای خانواده در برابر افراد ناشناس و سارقان محافظت می‌نماید. این محصول این امکان را برای شما فراهم می‌آورد که در مواقع ضروری قفل را باز نموده بدون آنکه کسی اجازه ورود به خانه را داشته باشد.

– افزایش امنیت درب ورودی با آرام بند

آرام بند

آرام بندها این امکان را به شما می‌دهند که درب را به آرامی و بی‌صدا ببندید. همچنین باعث بسته شدن قفل درب به‌ صورت اتوماتیک شده و خیال شما را از بابت بسته بودن درب راحت می‌نماید.

– تقویت قفل درب ورودی با سیلندر مقاوم

راه حل های امنیتی جهت افزایش امنیت قفل درب ورودی

سیلندرها یکی از مهم‌ترین اجزاء قفل درب می‌باشند که کیفیت پایین آن باعث دسترسی آسان سارقان به خانه شما می‌گردد. سیلندرهای امروزی توسط فناوری‌های پیشرفته تولید می‌شوند. همچنین آلیاژهای به‌کار رفته در آن‌ها باعث افزایش مقاومت قفل در برابر نیروهای غیرمجاز می‌شود.

– افزایش امنیت درب ورودی با چشمی

راه حل های امنیتی جهت افزایش امنیت قفل درب ورودی

با استفاده از این محصول پیش از باز نمودن قفل درب ورودی می‌توانید از وقایع بیرون از خانه مطلع شوید. این محصول برای افراد سالمند و همچنین کودکان که توانایی دفاع از خود در برابر تهدیدات امنیتی را ندارند بسیار مؤثر می‌باشد. این محصول در دو نوع مکانیکی و الکترونیکی در بازار وجود دارد. قفل درب در کنار چشمی دیجیتال باعث افزایش امنیت خانه می‌گردد. در نوع الکترونیکی آن از راه دور نیز می‌توان با مراجعه کننده ارتباط برقرار نمود. بهترین برند چشمی در جهان در حال حاضر برند یال می‌باشد.

– تقویت قفل درب ورودی با صفحات محافظ

راه حل های امنیتی جهت افزایش امنیت قفل درب ورودی

سیلندرهای قفل معمولا قابل دسترسی بوده و با تخریب آن به راحتی می‌توان درب را باز نمود. سارقان معمولا از این روش برای ورود به خانه استفاده می‌نمایند. با قرارگرفتن قفل در صفحه محافظ، امنیت آن افزایش یافته و از این رو قفل در برابر طیف وسیعی از نیروهای غیرمجاز جهت شکستن سیلندر محافظت می‌شود.

– تقویت قفل درب ورودی با شب بند

راه حل های امنیتی جهت افزایش امنیت قفل درب ورودی

استفاده از این محصول در افزایش مقاومت قفل درب در برابر نیروهای غیرمجاز بسیار تاثیرگذار می‌باشد. برای کودکان و افراد سالمندی که در خانه تنها می‌باشند استفاده از شب بند به شدت توصیه می‌شود.

– تقویت قفل درب ورودی با لولاهای تقویت شده

راه حل های امنیتی جهت افزایش امنیت قفل درب ورودی

گاهی اوقات سارقان جهت ورود از ضعف لولاها استفاده کرده و درب را از چارچوب خارج می‌نمایند. به این ترتیب قفل درب برای محافظت از خانه کاری از پیش نخواهد برد. لولاهای تقویت شده یک مکمل ایده‌آل برای قفل‌ها می‌باشند که باعث افزایش مقاومت در برابر نیروهای بسیار زیاد می‌شود.

– تقویت قفل درب ورودی با رو به رویی‌های مقاوم

راه حل های امنیتی جهت افزایش امنیت قفل درب ورودی

استفاده از رو به رویی‌های مقاوم و با کیفیت باعث افزایش امنیت قفل درب می‌گردد. زبانه‌های مغزی کاملا در داخل آن قرار گرفته و با محافظت از آن باعث افزایش امنیت درب نیز می‌گردد. پیشنهاد می‌گردد از چند پیچ بلند برای بستن رو به رویی و محکم کردن آن در چارچوب استفاده شود.

بهترین قفل درب ورودی

قطعاً بهترین روش برای افزایش امنیت درب ورودی؛ در نظر گرفتن یک قفل مقاوم با امنیت بسیار بالا می‌باشد. چرا که قفل درب نقش مهمی در امنیت خانه و محل کار شما دارد. از این‌رو شما مشتریان عزیز باید قفلی را انتخاب کنید که دارای جنس مرغوب و مزیت‌های مختلفی ازجمله شب بند، مجهز به سیستم ضد سرقت، اعلان‌های مختلف هشدار، قفل اتوماتیک و … داشته باشد. بنابراین با در نظر گرفتن این مؤلفه‌ها قطعاً شما، تضمین امنیت خانه خود را دو چندان خواهید کرد.

مبحث آخر

از آن‌جایی که امروزه حفظ امنیت و آرامش خانه و خانواده از مهم‌ترین اولویت جامعه به شمار می‌رود و خصوصاً اگر نیم‌نگاهی به دلایل سرقت‌ها در این روزها داشته باشید. بهتر متوجه خواهیم شد که باید راه‌کارهایی برای افزایش امنیت درب ورودی در دستور کار قرار دهیم. به همین منظور در این مقاله تلاش شد راه‌کارهایی جهت افزایش امنیت قفل درب ورودی به اشتراک بگذارد.

جهت آشنایی بیشتر با قفل های دیجیتال می‌توانید ما را در اینستاگرام دنبال نمایید.

سوالات متداول افزایش امنیت قفل درب ورودی

  1. برای امنیت قفل درب ورودی چه نکاتی را باید رعایت کرد؟
    بررسی اتصالات درب ورودی به چهارچوب، کنترل کیفیت جنس درب ورودی، چک کردن عملکرد درست قفل و استفاده از سیستم های امنیتی جانبی از نکات بسیار مهمی است که لازم است در رابطه با این موضوع حتما رعایت شود.
  2. زنجیر درب ورودی چه تاثیری بر میزان امنیت آن دارد؟
     گاهی مواقع بعضی شب ها شما فراموش می کنید که درب خانه را قفل نمایید. در این زمان یک زنجیر امنیتی بر روی درب ورودی نقش مهمی را ایفا خواهد کرد. اگر شما برای درب ورودی زنجیر امنیتی داشته باشید، حتی در صورتی که قفل کردن درب ورودی را فراموش کنید، امنیت شما بر قرار بوده و کسی اجازه ی ورود به داخل منزل شما را نخواهد داشت.
  3. تقویت قفل درب ورودی با صفحات محافظ به چه صورت است؟
    شاید این را ندانید ولی قفل های معمولی درب ورودی را به راحتی می توان تخریب کرد و در را باز نمود. بنابراین برای جلوگیری از چنین حادثه ای سیلندر های قفل را در صفحات محافظ قرار می دهند. بدین ترتیب امنیت قفل افزایش یافته و از این به بعد دزدان به هیچ عنوان نمی توانند قفل شما را بشکنند و یا تخریب کنند.

برای مشاوره رایگان همین حالا فرم زیر را پر نمایید.

امتیازدهی